Fredagsmyyyys

När jag kom hem var daniel ute & sprang så jag började med middagen.. Vi åt trerätters :)

Förrätt var västerbottenpaj med klassiska tillbehör.
Varmrätt var fläskfile med en god sallad bestående av tomat, avokado, gurka, fetaost & rödlök med chilibearnaise.
Efterrätt var fusk cheesecake med färska härligheter, digestivekex i botten varvat med vaniljkesella & toppat med äpple, jordgubbar, kiwi & passionsfrukt, sååååå fräscht & gott!

Vi kollade på The hungergames & jag somnade viktigaste delen av filmen & fatta inte slutet, standard haha!
Sen har vi busat & skrattat & haft kul..

Men nu ger jag upp jag är såååå trött så jag ska sova nu, kul tjej..
Jag har ialla fall haft en jättemysig fredag med min kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0