5 februari, tisdag

Dagen hos brita & bertil var trevlig..
Det bjöds på falukorv med mjölkkokta makaroner med hemmagjorda semlor. Såååå gott!

Vi hann tvätta all tvätt också från resan sen kollade vi på alla bilder från resan & till middag blev det flygande jakob, ni anar inte hur gått det var med svensk mat!
Sen var jag rolig & somnade vid fyra & sex, så då åkte vi hem..

När vi kom hem direkt åkte vi till anita & där var även micke.
Vi hade jättetrevlig & pratade om resan, fikade & visade bilder.. Även där somnade jag, jävla jetlag!
När vi kom hem vid halv elva stupade jag i säng..

Nu har jag varit vaken sen kvart över sju typ..
Idag tänkte jag ta mig upp mot vällingby centrum för att handla lite & sen bara komma hem & röja undan lite & bara ligga i soffan.

Sen ikväll kommer mamma, pappa, ludde, mormor, morfar & farmor, ni aaaaaanaaaar inte hur mycket jag har saknat dom!! Tacos till middag är givet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0