4 februari, måndag

Jag skrev ett långt inlägg men det försvann såklart, dumma app!

Vi har rest mycket & länge från bangkok, flyget från istanbul var ca en timme sent men det körde vi ikapp..
Vi landade vid tolva på arlanda, vi fick väskorna direkt & sen hämtade micke oss..

När vi kom hem tog daniel sitt efterlängtade bad & jag kollade igenom min stoooora posthög & betalade räkningar..
Sen kollade jag på filmen The impossible, filmen om tsnuamin, usch så jag har gråtit..

Jag ska försöka sova nu trots att jag inte är trött, jag är lite jetlaggad & inne på thai tid!

Just det! Jag köpte en skiiiiiiitsnygg väska inne på Victorias Secret på Bangkoks flygplats hihi!

Jag har även försökt ladda upp bilderna men datan strejka, men dom kommer ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Välkommen hem / skönt att ha er hemma

2013-02-04 @ 06:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0