2 februari, lördag

Vi började dagen med att äts frukost & sen titta igenom hotellet..
Sen mötte vi dom andra för att shoppa loss på mbk!

Vi gick i mbk i 7,5 timme.. Jag hittade fyra halsband & en långklänning hihih, så himla nöjd..
Daniel & jag skulle pruta hos en kille men han blev skitsur & slog på miniräknaren & slängde ut oss, snacka om att man blev paff haha!

När vi kom till hotellet åt vi lite för vi var så hungriga.. Sen beställde vi upp mousserande vin & fixade oss för kvällen..
Jag & daniel hade bokat bord på baiyoke sky hotel..

Vi trodde det skulle var finare än det var..
Det var på 82a våningen så det var en otroligt vacker utsikt, det var den vi ville åt, men maten, mysfaktorn & hotellet var sådär, alldeles för stökigt & mycket folk, så glad att vi intr bodde där..

Vi beställde ialla fall en flaska rödvin till maten, åh så gott det var med rödvin.. Sen satt vi & njöt av vår fina dejt & prata om resan, livet & framtiden..

Efter middagen gick vi ut på roof top & njöt av utsikten & sen hem till hotellet för lite drinkar..
Nu ska vi packa & sen upp tidigt imorn..

Imorn är vår semester slut & vi ska hem till kalla svea igen..
Klockan 11.10 flyger vi lokal tid.
Så nästa gång vi hörs är i sverige.

Jag har haft en underbar semester & en underbar dejt med min kärlek & jag åker hem ännu mer kär!


Kommentarer
Postat av: mamma

Åh va bra avslut ni fick på semestern, gulliga ni, va härligt med mera kärlek, ses på tisdag

2013-02-02 @ 18:57:01
Postat av: Sus

Ni är för goa <3 Välkommen tillbaka till Svedala! Lotta och Peter är hos oss och tittar på melodifestivalen :-) Kram

2013-02-02 @ 20:25:07
Postat av: Anonym

Framtidens lilla bebis!! :)

2013-02-02 @ 20:41:27
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0