10 februari, söndag

Kvällen hos bella & fabbe var jättetrevlig. Vi åt jättegod mat, pratade massor & drömde oss iväg.

Sen kollade vi på melodifestivalen, sean banan var ju helt klart bäst. Så himla sköna jag älskar han, han gör alltid hitar!

Vår spelkväll var jättekul också, bella & jag utklassade grabbarna i två omgångar med spelet Med andra ord..
Sen spelade vi rappakalja i några timmar & där fick man sig några goda skratt..

Dyland & forsman drog ut vid ett.. Men vi var kvar & pratade & hade kul.. När klockan var fyra var det dags att röra sig hemåt. Vi kunde nog suttit längre men då kände vi att det var dags.

Vi pratade om sommaren & planerade ullared & halmstad.. Sen pratade vi såklart lite om bebisen också..

Fyra var vi hemma & sov hos mia ialla fall..

Nu ska jag klä på mig & röra mig mot bussen.. Jag tänkte ta mig till uppsala först & sen åka med pappa till hallsta för att se daniels match!

Hockeysöndag med världens bästa pappa! :)


Kommentarer
Postat av: EmmaLona

Håller med Sean Banan var fasiken hur bra som helst :P

2013-02-10 @ 18:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0