1 februari, fredag

Vi låg på stranden knappt tre timmar.. Tiden gick väldigt sakta.. Det är så jobbigt när man vet att man ska iväg man får inte riktigt någon ro..

Det blev ialla fall lunch & sen shopping för vår bilresa till bangkok, massa godis & chips!

Jag saknat min familj hemma jättemycket, så jag spricker typ! Likadant våt säng & hem & all mat..
Men ändå vill jag inte hem. Vill inte hem & jobba, får ångest över att tänka på att nästa gång man har semester är om typ fem månader..

Nu ska jag hem & spara ihop pengar!

Just nu känner jag för att flyga ner till phuket & vara där två veckor till om familjen & alla kunde komma ner & ha med lite tacos & lösviktsgodis. Det vore perfekt!

Nej, dags att sluta drömma & dra ihop väskan & checka ut snart!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gullunge

2013-02-01 @ 16:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0