Club sandwich

Jag slutade kvart i fem istället för 6, kändes skönt.
När jag kom hem började jag med maten.

Daniel kom & hjälpte till & det var riktigt mysigt att laga mat ihop, annars brukar jag porta han från köket.

Gott var det ialla fall & vi vart jättemätta. Kollade på hur många kramar finns det i världen.

Inte alls lika bra som den första. Kändes som det inte var så mycket fokus på glada huddik gänget utan på per morberg & dom andra.

Sen öppnade jag min julklapp & nu är den äntligen min, väskan!!!! Jag äälskar den & har velat ha den ett braaa tag.
Tack bästa bästa❤❤❤





Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fin jul klapp 🎅🎅⛄️🌲 men ni har ju fuskat med julklapp öppningen 😝

2013-12-22 @ 21:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0