Skitväder

Inte blev det fint väder idag heller. Ingen båt & inge sol & bad. Vi åkte hem för att äta lunch & då braka det loss, åska & blixtrar följt av massa regn.

Jag är så less på att jämt när jag ska ha semester & vila & njuta ska det vara något. Dåligt väder eller sjuk blir jag alltid.

Allt vi planerat under denna vecka på singö har skitit sig totalt. Så jävla less :(
Inga jävla resor finns inte, bara till turkiet & känner mig inte taggad på det utan helst grekland. Men finns inte en enda resa som avgår denna helg med något bolag :(

Det blev ialla fall en powernap sen & sen bestämde bella & jag oss för att piffa till oss till middagen, då kände man sig lite gladare.

Till middag blev det tapas, satan så gott vi gjorde det!
Nu är det film som gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0