Gifts from Greece

Kärleksparet Ludde & Timothy kom & hämtade mig & daniel & sen åkte vi till märsta för att släppa av daniel & timothy för match. Sen åkte vi förbi donken & jag snälla syrran bjöd på lunch.

Sen vidare mot arlanda för att hämta mamma & pappa. Sååå glad att se dom! När vi kom hem till lövstalöt fick vi lite presenter. Jag fick en lexingtonparfym, (heeeeeaveeen!!!) honung med nötter, baileys biscotti, iste & ett fint armband som ska skydda mot onda ögon.

Jag har haft nog av onda ögon detta år som försökt förstöra massa.

Ikväll ska vi till stensson på grillning.
Perfekt kväll ❤


Kommentarer
Postat av: mamma

vill tacka för att du o ludde kom o hämtade oss, vi har längtat ihjäl oss efter er

2013-08-19 @ 10:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0