21 augusti, onsdag

Jag var riktigt utvilad imorse när klockan ringde, så himla skönt.
Nu är jag påväg till jobbet, jag längtar tills jag slutar för då ska jag hem & göra middag, mamma & pappa kommer ikväll. Åh längtar ska bli så mysigt! Det kommer bjudas på tacos ;)

Sen får vi se om daniel kommer spela matchen ikväll, om han gör det kollar vi såklart :)

Älskar att få bjuda hem mamma & pappa. Ännu mer när allt hemma kommer vara klart.

Här har ni ialla fall finaste föräldrarna & människorna i mitt liv. Jag tjatar mycket om det men slösa med kärlek, man kan aldrig få för mycket ❤


Kommentarer
Postat av: mamma

gullunge, ska bli gott med taccos!!!!, Och du har helt rätt med att man ska ödsla med kärlek

2013-08-21 @ 10:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0