18 augusti, söndag

Det gick fort att jobba igår med alla brudar sen hade jag lite kvar att göra av den stora beställningen. Sen beställde en kund en smörgåstårta till idag söm jag ska göra klar :)

Efter jobbet igår mötte jag upp daniel, ante, anita & micke. Det blev middag på en mysig engelsk pub & grabbarna hann värma upp med en varsin öl.

Anita & jag satt kvar ett tag till & åt & prata innan vi tog oss vidare mot målgången. Alla killarna var jätteduktiga!

Efter loppet blev det en till öl sen var vi hemma vid ett.

Nu är jag påväg till jobbet, jobbar 8-13 ikväll, härlig tid. Jag ska göra klart tårtan idag, love it!

Men idag ska jag & ludde hämta våra älskade bästa föräldrar på arlands. Tusan vad jag saknat dom, vi har varit ifrån varandra alldeles för länge nu.

Sen blir det mys hela kvällen med min familj ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0