Middag, bowling & massa skojs!

 
 


 
nu funkar inte bloggappen igen så jag försöker skriva här, lyckades få med typ tre bilder av åtta, sen igår. Dom andra kommer sen :)
 
det här inlägget skrev jag inatt vid ett :)
 
 
 
Kvällen har varit jättehärlig & bra, vi mötte rebecca & marcus vid halv sju & sen tog vi taxi till olearys norrtull.
 
vi har ätit så gott, daniel & jag delade på två förrätter sen åt jag en burgare, så himla gott!
det har också blivit goda drinkar som jag ville ha,  mojito, rosa pantern & white russian ;)
 
sen bowlade vi & spelade airhockey, basket & slog på någon sak, aaaskul har vi haft!
 
nu är vi på cosmopol, jag somnar snart, är såååå trött!
 
 
tack snälla ni för en underbar kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0