Fina dag

Dagen har varit så bra, jag har haft ett stort leende på läpparna & haft ett sånt lyckorus hela dagen!

Daniel & jag åt middag på en italiensk mysig restaurang i Vasastan som hette Da Peppe due, en mysig liten restaurang med lady & lufsen känsla :)

Vi åt trerättersmeny, drack ett glas mousserande & vin.Förrätt tog jag carpaccio med parmesan, kronärtskocka, ruccola, selleri & olivolja.

Till Varmrätt tog jag kalventrecote med parmesan, ruccola & portabello.

Till efterrätt blev det en klassisk tiramisu, allt var supergott!
& vi hade en sån mysig servitör som sjöng när han servera oss.

Vår kväll har varit bäst, jag kommer somna riktigt gott ikväll :)




Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken fantastisk kväll ni fick ❤

2013-04-16 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0