Fin fina dag

Vår dag har varit jättefin, vi mötte upp fabbe, bella & noel & gick till mio, blomsterlandet, rusta & elgiganten & några fler affärer omkring där.

Vi kollade efter tapeter & saker till flytten, jag fick med mig två fina ljusstakar hem hihi.

Sen blev det en vända ner på stan & en lunch på cafe landkrabban ute i solen. Det blåste lite kallt men sol var det ialla fall!

Sen strosade vi runt lite till & bara njöt av dagen, sen handlade vi på flygis & sen fick vi skjuts hem & skildes åt.

När vi kom hem till mia blev det middag, grillat & massa gott! Sen har jag suttit & pratat med mia & haft det trevligt.

Nu är vi påväg hem ialla fall.
Min helg har varit super med så fina människor ❤

Något tråkigt är att min plånbok är borta :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0