6-årsdag <3

För sex år sedan efter några månaders dejtande bestämde jag & daniel oss för att bli ett, ojojoj jag minns det som igår.

Sex år efter står vi här starka tillsammans, vi har tagit oss igenom svåra saker tillsammans & även mycket mycket roligt & har många många minnen att se tillbaka på med ett leende på läpparna.

Vi har rest en del sista åren & hoppas på att få se mer av vår stora fina vida värld med dig.

För mig är du allt, min bästa vän & kärlek. Det är häftigt att känna efter sex år att när man tittar på honom så pirrar det fortfarande till & man tänker: daaamn vilken snygging!

Jag har alltid vetat att jag vill vara med dig men efter thailand visste jag till tusen.

Jag älskar dig min fina Daniel <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Finisar!! ❤❤

2013-04-15 @ 06:18:59
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se
Postat av: mamma

vad Fina ni är

2013-04-15 @ 15:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0