10 april, onsdag

Jag hade sjukaste drömmen inatt, jag drömde att jag var husvakt åt mormor & morfars gamla hus i lövstalöt, vi skulle vara dom närmsta vännerna & grilla & ta det lugnt.
Sen mitt i allt kom massa huliganer & förstörde huset & slängde köttfärs på huset & polisen orkade inte komma & bella skulle föda deras andra barn mitt i allt & det vart en gayklubb tillslut, heeeelt galet var komme allt ifrån haha?

Nu är jag ialla fall påväg till jobbet, jobbar 7-16 som vanligt idag.. Längtar hem till att få ha lill-lördag med min kille, det blir tacos ikväll ;)


Kommentarer
Postat av: mamma

vilken dröm: en blandning, att ni ska äta köttfärs ikväll(tacos), mormor o morfars inbrott i husvagnen, huliganer-polisen tog tid på sig att komma dit, ni prata om sista april-grilla-låna hus i lövstalöt, du träffade bella o bebisen i helgen- jag kan tyda drömmar tror jag, ha ha

2013-04-10 @ 10:55:49
Postat av: Louise

Haha bra tydning mamma ;)

2013-04-10 @ 12:40:58
URL: http://Louisebj.blogg.se
Postat av: izabella Åkerlund

Haha men herregud!!!

2013-04-10 @ 20:53:33
URL: http://izabellaakerlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0