2 september, söndag

när jag slutade igår så åkte jag & daniel till uppsala.. vi hämtade bilen hos farmor & åkte hem..
hemma hos mamma & pappa var ludde & saman så det var jättekul att träffa dom, speciellt min lillebror :)
 
sen körde jag in dom till uppsala & sen hem ett tag sen åkte jag & daniel & hämtade pappa & gibben ute i åkerlänna, dom hade varit på dans!
jag & daniel åkte typ lite vilse för jag hitta inte haha, men tillslut så!
 
idag har jag & daniel varit på gränby, han köpte ett par jättefina chinos...
hittade massa fint som jag var duktig att inte handla!
 
vid ett hämta vi farmor & åkte til min lägenhet i flogsta & packa ihop det lilla jag hade kvar..
sen hem & grillade & åt massa gott med familjen & myste, hade en jättegullig gäst på besök också....
åh vad jag älskar att vara med er!
 
sen kom emmilie, danne, jessica & patric förbi på snabbfika, kul att träffa dom också :)
 
vid sju hämta vi upp farmor & tog tåget hem..
vi handlade på coop & är hemma & kollar på spårlöst nu..
farmor ska sova här två nätter nu, ska bli kul med lite främmande här :)
 
 



 

Kommentarer
Postat av: mamma

Så underbart att träffas, krammm

2012-09-03 @ 08:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0