19 september, onsdag

Jag hade en väldigt skön ledig dag igår, en dag jag behövde..
Jag kollade på DH i 13 timmar, underbart! Men jag hann även att tvätta fem maskiner å bjuda fanny på fika :)

Daniel å micke åkte å åt middag på ikea men jag orkade k te följa med, jag gick å handlade lite..

Senare under kvällen gjorde jag matlådor och slängde ihop en till kaka som i måndags som jag ska ta med till jobbet idag :)

Jag ska strax ta mig mot jobbet. 12-19 jobbar jag idag!
Längtar hem till ikväll när det är bonde söker fruuuu hihi!!

Alla på jobbet har fått nya scheman. Jag är väl ganska nöjd..
Kommer jobba dag onsdag torsdag, kväll måndag och varann fredag dag å kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0