2 oktober, tisdag

Igår hade vi en mysig kväll med lina, åt grillad kyckling, kroketter och en medelhavscreme med soltorkade tomater, färsk basilika, fetaost och vitlök!

Vi började kolla på dh säsong 7 också, det börjar närma sig sitt slut :(

Tilll efterrätt blev det hallon, banan, passionsfrukt och vindruvor med kesella :)

Jag gick upp halv fem imorse, jag kunde inte sova så jag gick upp och duscha och fixade mig, så jag är helt klar nu och har ätit frukost.

Jag ska jobba idag, lära mig lite mer i salladsbaren hur man gör alla olika beställningar osv.. Så jag jobbar 7-16 idag. Jag längtar till att få lägga mig ikväll och sen sova uuuuuut imorn!

Efter jobbet ska vi till brita och bertil :)

Nu ska jag väcka lina med lite sång hon fyller åååååår! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0