Friiiiiiiii!!

En sån dag jag haft, full kastrull heeeela dagen, herregud alltså, från halv tolv till sex har vi bara haft kunder & inte kunnat göra något annat, inte ens kolla klockan!

En rolig sak var ialla fall att robert wells & hans söner handlade av mig! Så om ni vill veta vad wells äter ikväll så kan jag säga att det är en laxpasta med chevre ;) måns möller handlade av mig
I veckan också! & douglas murrays mamma ;)

Haha jaja bara jag som tycker det är kul!

Jag sitter ialla fall på tåget till uppsala nu :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja lite coolt är det jö ;) men handlar inte typ Erik saade osv där?;)

2012-11-11 @ 10:47:27
URL: http://Enbartpetra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0