29 november, torsdag

Igår efter jobbet tog jag bussen till norrtälje, kikade runt uppr i affärerna vid flygis, jättefina affärer :)
Sen var det dags för match! Ett stort gäng var vi som satt & heja på olika lag, daniels familj, fabbe, bella, dennis & sofie :)

Tyvärr förlorade hallsta i slutet av matchen med 5-4..
Kan väl tycka att ne var bätte i slutet, men inte annars.. Det var ju deras första vinst så vi kan väl unna dom det!
Men deras coach, shit så pinsam, helt störd i huvudet, skulle skämmas med han som coach!

Fabbe & bella var snälla & körde oss till bussen sen..
Det hade kommit jättmycket snö efter matchen, åååååh så va ckert, såg ut som en sagovärld!

Jag älskar verkligen snö! Så vackert..

När vi väl komma till brommaplan tog vi taxi hem, blev hemkörda av sveriges roligaste & sötaste chaufför, han prata & skratta i ett kör! Han fick mig att skratta så!

När vi kom hem blev det sängen direkt!

Nu ligger jag i sängen, kröp ner här igen. Det är så fint ute med all snö, jag njuuuuter..
Idag blir det bara massa varma sköna mjukkläder på!

Ingen lust alls att jobba, känner mig sjukt trött & hängig.. Alla på jobbet har varit sjuka typ två omgångar, men inte jag, peppar peppar!

Jag jobbar ialla fall 7-16 idag, idag är det dag 2 av 12..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0