25 november, söndag

Brunchen med familjen var jättemysig & trevlig, älskar er alla så! Efter det gick vi med pappa när han skulle köpa några fina tröjor!

Sen blev det en vända in på systemet & till floristen sen vidare mot norrtälje! Vi gick till mia ett tag innan det var dags att gå till fabbe & bella!

Ojoj vilken trevlig & underbar kväll vi hade.
Bella hade gjort jättegod mat, trerätters, mmm riktigt gott var det! Speciellt mintkrokant pannacottan :)

Sen blev det tjejsnack i någon timme & sen spela vi massa gamla låtar, sjukt kul!! Så tack så himla mycket för en riktigt bra kväll! :)

Under morgonen har jag suttit & pratat massa med min svärmor & tagit det allmänt lugnt bara..

Daniel åkte iväg på match & jag sitter på bussen mot uppsala nu.. Jag ska möta therese & förhoppningsvis shoppa loss lite, bara liiite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0