trötter

jag trivs så himla bra på mitt jobb nu.

i uppsala hade jag mina vänner på jobbet, vilket var väldigt skönt & kul.
men jag trivdes inte så bra sista året där.
jag mådde alltid dåligt på jobbet, det blir ju till slut fysiskt dåligt man mår för man inte trivs liksom.

men nu kan jag öärligt säga att mitt jobb är riktigt kul!
jag gör det jag vill göra nu & tycker är kul, inte alls samma deli i uppsala som på kungsholmen.

jag kom till matpressen & tyckte jag kunde det mesta, men ack så fel jag hade.
det var som att börja om på nytt, lära sig massa nytt!
men inga problem var det för det är sånt som jag tycker är kul!

jag ville bara säga med allt detta att jag trivs riktigt bra på mitt arbete & jag har så roliga kollegor som förgyller mina dagar med skratt & skräck ( dom skrämmer skiten ut mig minst tre gånger om dagen )

men men, nog om jobb :D

efter jobbet möttes jag & daniel upp på i vällingby city..
vi gick runt & kikade lite affärer efter saker vi vill köpa.
sen handlade vi lite mat..

när vi kom hem gjorde jag maten & daniel gick & gymma :)
sen åt vi :)

sen vi åt har vi kollat tv & legat i soffan.
daniel badar nu & jag har plockat undan ren tvätt & röjt lite.
jag måste måste städa imorn, usch golvena är inte mysiga nu haha!


Kommentarer
Postat av: mamma

Så härligt att höra/läsa att du tycker det är bra på jobbet för det är otroligt viktigt!! kram

2012-05-15 @ 08:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0