Shop shop shop

När jag kom hem så la jag ner alla grejer i resväskan sen kom anita :)

Vid fem kom daniel och då åkte vi till barkarby outlet, jag köpte en tröja jag kollat på, sen köpte daniel shorts på peak.

Efter barkarby rulla vi mot bromma blocks. Där bjöd anita på middag på erssons, pasta med färska räkor, hummersås och parmesan, supergott!

Sen köpte daniel två shorts och en tröja, sååå snygga!
Anita en fin tröja och jag örhängen :)

In sen på coop och köpte glass och jordgubbar :)

Snart kommer monika, mammas moster, ska hämta halsband :)

Om en halvtimme ska jag möta lina vid bussen!!
Sååå kul att hon kommer hit, DH och myyyys!!


Kommentarer
Postat av: Chubby

Vi ska myspys! :-) <3

2012-05-22 @ 20:31:46
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0