Fredagsmys och hockey <3

Dagen har varit hektiskt, mycket att göra och många beställningar!

Kicki och jag åt lunch hos khalil på wkb, såååå god buffe!
Khalil hade gjort bearnaisesåsen som var gudomlig! Jag fick med mig hem ;)

Efter jobbet handlade jag, när jag kom hem börja vi med maten direkt.
Till förrätt blev det lite goda salamis från jobbet.
Fransk lantsalami, tryffelsalami, ventricina och fänkålssalami, mina favoriter :) till det västerbottensnurra som jag gjorde imorse på jobbet :)

Till varmrätt blev det fläskfile med khalils bea, halloumi, sallad och gratäng med extra lagrad prästost, såååååå gott!!

Till middagen kollade vi på hamilton, riktig riktigt bra film!
Nu är det hockey!!! Jag är så nervös och skriker!
Daniel är tråkig att kolla hockey med haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0