Dagen med stort D, Dopdagen

Idag döps Sveriges lilla Prinsessa Estelle Silvia Ewa Mary Bernadotte, Hertiginna av Östergötland.
Jag är så ledsen över att inte kunna följa det under dagen, men får se det inspelat sen..

Förstå hur stort det här är, jag ryser & blir tårögd när jag ser bilder på dom på tv.
Äntligen har Victoria & Daniel fått sin lilla prinsessa & idag döps hon.

Det ska bli kul att se dopklänningen sen!

Något mycket stort är att hovet har beslutat att Prins Carl Philip & Prinsessan Madeleine får ta med sin flickvän & pojkvän, trots att dom ej ännu är förlovade.
Jag tycker att det är hur bra & kul som helst att dom får vara med ändå!

Vi får se om vi märker av något av dopet när jag & Daniel går på stan i eftermiddag!
Allra helst hade jag velat stå vid Skeppsbron nu med en svensk flagga i handen enda till klockan fem i eftermiddag när gästerna eskorteras i polisbilar till Arlanda!

Ett stort grattis & önska till nu Bernadotte, jag hejar på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0