5 maj, lördag

Igår mötte jag och daniel varann vid centralen och tog oss mot singö. Halv åtta var vi framme!
Då blev det tacos och hockey, sen gick jag och la mig tio, jag var så trött!

Imorse vaknade jag halv sju, pigg!
Men låg kvar till halv åtta och sen skjutsa micke mig till bussen :)

På bussen mötte jag heidi, kul att träffa henne och kul med sällskap på bussen :)

Sen handlade jag och mamma mat och kika runt lite, nu är vi hemma, jag har duschat och vi ska snart äta pastasallad med kyckling och halloumi :)

Klockan två hem till mormor och morfar för lite släktkalas :)
Sen tjejmys ikväll!!

Just nu äter jag denna gudomliga choklad, jag älskar kokos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0