våååååår

vilket härligt väder det har varit idag, man behöver lite sol såhär års, man blir så glad!

det var en mysig fika hos farmor! kul att träffa henne :)
efter fikat skjutsade mamma, pappa & ludde mig till centralen, där mötte jag daniel så vi tog tåget hem tillsammans!

när vi kom till vällingby så köpte vi med oss subway hem.
när vi kom hem slog vi på filmen hancock, mycket bättre film nu med bio ljudet ;)

daniel badar nu & jag har börjat packa min resväska & provat lite kläder hihi!
när daniel kommer upp från badet ska vi mysa ner oss i soffan & äta lite nötter!



nu har jag nästan hela serien av alla tallrikar, endast pastatallrikarna som återstår!
fick dom större skålarna ( till höger ) av mamma & pappa, TACK!




igår köpte jag beigea ljus till kandelabern, det är kul att byta färg ibland :)







Kommentarer
Postat av: emma

vilka fina tallrikar :)

2012-03-13 @ 22:22:32
URL: http://emmalona.blogg.se/
Postat av: emma

vilka fina tallrikar :)

2012-03-13 @ 22:22:55
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0