fina söndag

dagen har varit jättemysig med malin.
vi var förbi jälla & hälsade på hästarna malin rider sen kollade vi lite på deras träning..

sen åkte vi till malins föräldar i alunda & köpte med oss en varsin rulle, för min del kebabrulle ;)
( VILKET JÄVLA FINT HUS!! )
sen har vi gått promenader, suttit i solen & badat bubbelpool i solen, helt underbart!

när malins mamma kom hem så serverade hon oss cider & dumlekakor i bubblet, så himla härligt :)
sen gick vi in & åt våfflor med malins föräldrar, har suttit & pratat i timmar, så himla kul!

vi åkte därifrån runt halv åtta.
väl i uppsala så mötte jag pappaflustret.
efter firande av bandyfinalen, så pappa var lite på lyset haha!

men vi åka ialla fall hem med taxi!
så nu ska jag lägga ner det sista i min resväska sen är vi redooooo!

fatta att vi åker imorn!
ska bli sååååå skönt.

äta, sola, bada, mysa, semestra, promenera.
så jag längtat!

jag kommer nog inte att blogga därifrån så det blir tomt här ett tag :)

om något händer, jag älskar er alla mina vänner & kära & min älskade pojkvän!!

klockan 8.30 lyfter planet imorn mot fuerteventuuuuuuura!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0