6 mars, tisdag

jag gick upp vid åtta imorse, kunde inte sova längre för solen lyste in..
men ändå skönt att gå upp i tid, jag var ju utvilad & inget bestämt under dagen :)

så jag har duschat, ätit frukost & kollat på skilda världar, har kollat klart säsong 5 nu..
jag är ju ledig idag som sagt..
det känns jätteskönt.
så brita & bertil hämtar mig runt två tre, då blir det ikea en snabbis!

sen när daniel slutar ska vi till skogås till brita & bertil för middag.

så vi får se om jag hittar på något innan´, tar mig till vällingby centrum eller något :)







älskar er


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig.... snart är vi i värmen

2012-03-06 @ 11:19:28
Postat av: Anonym

Vi älskar dej, saknar dej men snart en hel vecka. Kram mormor och morfar

2012-03-06 @ 14:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0