4 mars, söndag

datan är livsfarlig, jag kan sitta uppe hur länge som helst med den!
jag var uppe till typ två & satt & kollade på lägenheter, resor, kläder & massa bloggar..

så nu har jag hittat en drömresa till santorini den 1 september, semi inclusive endast 5000 kr på ett jääääättefint hotell, någon som vill med, jag SKA åka ialla fall!
semi är samma som allinclusive typ, bara inte lika stort utbud typ..

sen skulle jag lägga mig ialla fall..
under natten/morgonen fick jag massa sms av ludde, först skulle han komma hit & sova, sen inte, sen skulle han men han kom inte tillslut.
lite tråkigt, ville träffa lillebror, saknar ju han!
men men..

jag vaknade runt halv nio ialla fall..
slog på tvn runt nio, då ser jag att min jobbarkompis veronica är med på nyhetsmorgon, dom intervjua henne utanför hovet, hon ska söka till x-factor idag.
en jätterolig & trevlig tjej, så lycka till nu veronica!

jag har ialla fall diskat undan masa disk som vi blundat för i flera dagar.
har plockat ordning & lyssnat på musik!

tänkte ta mig en dusch nu & sen träffa anita kanske..
daniel kommer väl hem under dagen..
vill göra något ialla fall :)



vem ska med den 1 september till santorini ?!?!?!??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0