3 mars, lördag

dagen på jobbet igår gick riktigt fort & var helt okej, härlig stämning på fredagar.
efter jobbet åkte jag till tcentralen & mötte mikaela, så himla kul att träffa henne!

vi tog tbanan hem direkt & när vi kom hem fick hon se hur vi bodde & så..
sen lämnade vi väskorna & gick till coop!
köpte med oss lite jordgubbar & läsk hem! :)

påvägen hem beställde vi pizza så vi hämtade upp när vi kom hem!
sen började fredagsmyset!

vi kollade på the voice, postkodmiljonären, bb & filmen 50/50!
en jättebra & sorglig film, rekommenderas verkligen!

så min fredagkväll var jättemysig, jättekul att mikaela ville komma till oss! :)

nu har jag sminkat mig & äter frukost..
jag & mikaela ska till tbanan om typ en kvart tjugo..

mikaela ska hem & jag till jobbet.
usch inte taggad på att jobba 9-19 idag!
men men, money money!

efter jobbet ska jag bara hem & ta det lugnt, lite egentid :)
daniel ska på dennis morbrors40årsfest i norrtälje & jag orkar inte åka ut dit efter jobbet..
inte till uppsala heller haha. så åker hem istället :)

ha en bra lördag alla ni normala lediga folk!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0