20 mars, tisdag

idag är jag leeeeeeeeeeedig!
underbart!

så under morgonen har jag duschat & sminkat mig..
nu väntar jag på att bli hämtad av anita..

vi ska hitta på något idag & än vet vi inte..
men kanske någon galleria & god lunch :)

sen när daniel slutat ska vi åka till uppsala, vi ska ut & äta på tzatziki med mamma, pappa, ludde, mormor, morfar & farmor!
för att ludde fyllde år igår :)

så det ska bli jättemysigt!
det är mycket fram & tillbaka till uppsala haha!
men var ju likadant när jag bodde i uppsala & åkte hit..

men så är det att ha sina kära på olika håll, tur att det inte är så långt ;)

idag trotsar jag det här skitvädret & har på mig min nya fina korallfärgade tunika från vila!






Kommentarer
Postat av: mamma

Söta du, tur att du inte bor allför långt bort, ha ha, syns snart

2012-03-20 @ 15:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0