8 juni, fredag

Igår kom anita och daniel in och hälsade på mig på jobbet :
När jag slutade vid kvart i åtta så åkte vi till kista galleria för att akutshoppa, daniel betställde hem en skjorta som inte kommit.

Men han hittade en jättefin skjorta inne på boomerang!
Farlig butik det där!
Efter det köpte vi lite till emelie sen blev det middag på max!

Sen åkte vi hem och packa daniel väska sen mot norrtälje..
Vi var hemma hos dennis typ halv tolv. Vi låg och prata i någon timme sen somnade vi :)

Dennis åkte och jobba tidigt och vi sov ett tag till, sen vaknade jag och fixade mina naglar och gick till kva och handla lite frukost..

Vi har ätit frulle å tittat på marmaduke..
Nu ska vi börja göra oss ordning!

Om en timme ska vi se emelie springa ut, älskade emelie är fan en stoooor tjej nu!!

Det är hennes dag å nu är det firande i två dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0