min lediga tisdag

min lediga dag började hemma hos anita.
vi satt ute på hennes fina altan i den stekheta solen!
jag ville sola & gjorde det ett tag sen blev det alldeles för varmt så det blev skugga..
 
vi åt ialla fall en god lunch & fikade gott & pratade om massor..
jag trivs verkligen hemma hos anita & med henne!
vi har så mysiga tisdagar!
 
vid två fick jag skjuts till vällingby & jag tog mig till centralen för att möta mamma pappa anna-karin & peter :)
vi gick till deras hotell där dom skulle bo, freys, precis vid centralen, jättemysiga rum!
 
sen knallade vi mot vattnet.
vi satte oss vid en brygga nedanför grand hotel & tittade ut vid vattnet & slottet med ett glas rosé..
helt underbart..
 
efter ett tag gick vi mot djurgården & skansen.
herregud så vackert stockholm är. jag älskar stockholm..
 
vi mötte tess & tjejerna & anneli & nathalie inne på skansen & satte oss & tog en cider :)
sen kom dennis, sofie, jossan & lagge :)
 
vi gick runt & letade restaurang & väntade på daniel..
tillslut kom han & vi åt på solliden :)
 
sen drog det igång & vi sjöng med!
efter allsång så gick jag, daniel & lagge & tittade på djur..
vi ville se varg, björn & älg, inget såg vi :(
men vi mötte mamma & pappa & dom så det var kul ialla fall :)
 
dagen & kvällen var jättebra & när vi kom hem vid elva så somnade jag direkt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0