8 juli, söndag

jag & daniel kom hem för ett tag sen från hälsingland!
under dagen har vi inte gjort något alls, alla åkte en efter en & tillslut var det bara jag, daniel & familjen haglund kvar.. dom åkte en timme före oss typ..
 
när vi kom till centralen efter nio  höll vi på att dö av hunger så det fick bli donken..
nu är vi som sagt hemma.
 
daniel har tagit sitt efterlängtade bad & jag siter med balkongdörren öppen & njuter av att slipp alla myggjävlar!
men blir påmind om dom hela tiden av mina hundra bett som pryder min kropp som jag håller på att klia sönder!
 
det har blivit ändrade pkaner om vår semester också..
det jag längtat mest efter, att få åka till havstensund till stensson blir inte av :(
dumma markus är uttråkad & vill hem & orkar inte vänta tre dagar på oss!
 
så istället för att åka på torsdag & dit kör vi en extranatt med mamma & pappa i göteborg & åker på lördag morgon!
det ska bli riktigt mysigt ialla fall :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0