3 juli, tisdag

igår jobbade jag 6.45-16!
det var en rolig dag som alltid på jobbet!
jag gjorde både vår hemlagade skagen & skagen a la tore & potatissallad så det var en extrae bra dag då ;)
 
efter jobbet åkte jag till vällingby & hämtade ut paket till daniel sen mötte jag lina & vi handlade mat..
när i kom hem började vi med maten :)
det blev tacogratäng, mmmm!
så gott & så enkelt :)
man kan ju göra massor av olika varianter men igår gjorde vi på linas sätt :) vart lika gott som jag gör!
 
vi började ta utan daniel men han kom hem sen :)
vi kollade på grown ups & skrattade ihjäl oss!
sen gick jag & lina till coop & köpte lite gottigott..
ben & jerrys ;( sen blev det due date!
 
vi somnade i soffan tillslut & vid elva la vi oss :)
 
imorse gick jag  med lina till bussen vid sex, sen har jag kollat på bachelor!
så nu är jag nöjd :)
 
idag är jag leeeeeeig!
får se vad jag hittar på.. ska ju vara fint väder, jag skulle vilja sola :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0