11 juli, onsdag

vi köpte bord & stolar till balkongen igår, jättefina!
jag ska visa senare :)
 
efter det åkte vi direkt till anita..
anita bjöd på oxfilé, huuuur gott som helst!
sen cheesecake till efterrätt :)
 
vi satt i soffan & pratade länge sen började allsång!
vilket bra avsnitt, ångrar att vi inte åkte som vi tänkt först!
alla artister var verkligen jättebra!
 
efter en jättebra & jättetrevlig & bästa tisdagskvällen så åkte vi hem runt nio..
tack anita för en jättegod middag!
 
när vi kom hem så duschade jag & sen kollade jag på en gång i phuket,,
herregud så jag skrattade, verkligen min humor!!
efter halva filmen kom daniel upp ur badet & kollade med mig!
 
nu är äter jag fil & ska strax klä på mig & röra mig mot jobbet..
idag jobbar jag 8-17, sen får jag S E M E S T E R!!!
jobbar inte förrän 24 juli, 1 vecka & 5 dagar, ska bli sååå skönt!!
 
 

Kommentarer
Postat av: therese

AVIS! låter inte helt fel med semester. Puss på dig! / t

2012-07-11 @ 09:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0