Wedding

alla tjejers dröm är väl att gifta sig?
nu ligger jag & kollar på massa avsnitt av serien fyra bröllop som gick förra våren..

så nu ligger jag & drömmer mig bort..
hur ska man kunna välja hur man vill ha sitt bröllop?
jag har ju flera olika tankar om hur det skulle vara..

brudklänningen som jag vill ha dagen då jag gifter mig ska nog vara ganska enkel..
inte för mycket stenar & pärlor.. inte för långt släp..

jag tänker mig att vid bysten ska klänningen vara hjärtformad ialla fall.
ja gud så jag ligger & drömmer mig bort nu haha..

jag älskar ju blommor, speciellt rosor..
så det känns ju som att det skulle kunna bli rosor :)

någon slags blandning av alla dessa klänningar nedan :)
& kankse någon bukett liknande dom här nere:









den här tilltalar mig mest tror jag, bara att jag vill ha helt axelbandslöst & lite mer hjärtformat över bysten















Kommentarer
Postat av: Chubby

älskliiing DU är FIN <3 jag saknar dig tänkte jätte mkt på dig igår!!

2012-01-31 @ 14:48:04
URL: http://hihaters.spotlife.se
Postat av: Sambolishous

Åh! Den sista var absolut sen bästa, med rosa roset. Jag kan tjata lite på Daniel ;)

2012-01-31 @ 20:31:41
Postat av: louise

visst var det?! :D haha tjata på honom du, gört ;)

2012-01-31 @ 20:36:09
URL: http://louisebj.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Du kommer att vara så vacker Louise=)

2012-01-31 @ 22:14:28
Postat av: louise

åh tack kerstin :( är några år kvar ;)

2012-01-31 @ 22:48:21
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0