trööööött

min dag på jobbet har varit helt okej..
jag & therese har möblerat & stylat om delin lite haha!

jag slutade åtta & åkte till stockholm direkt..
daniel & jag möttes upp vid brommaplan..
vi kom hem för ett tag sen..

daniel ligger i badet nu, jag dissade badet, orkar inte lägga mig, blir så jobbigt att gå upp sen haha!

jag ska väl försöka sova snart..
jag ska upp tidigt imorn..

jag ska jobba på ängbybarnens förskola iomorn igen, fast på en annan avdelning..
så det ska bil jättekul faktiskt!
8-17 jobbar jag imorn! :)





jag vill vara brun & sola & bada.
hoppas vi kommer iväg...


Kommentarer
Postat av: mamma

det hoppas jag med, mamma

2012-01-25 @ 19:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0