Min födelsedag

min födelsedag var helt perfekt!
Jag blev såååå snygg i håret hos min frisör.

sen hem till mamma & pappa för lunch & sen kalas :)

jag fick :

* biljetter till dirty dancing av mamma & pappa
* pengar till mobil
* presentkort på cervera, hm & stadium
 sen flera småsaker som nagellack & ring :)

så det var jättebra saker :)

daniel kom till mig runt fem tiden..
vi tog det bara lugnt ett tag sen gick vi till il forno, sen kom mamma, pappa, mormor & morfar :)
vi hade så mysigt & åt jättegod mat :)

jag & daniel delade på en förrätt, bruschetta med mozzarella & kantareller.
till huvudrätt tog jag lammytterfilé med rödvinsås & baconlindad sparris.
såååå ljuvlig gott! ett glas rött till det :)

efter maten gick vi till pitchers & tog ett glas, sen kom malin & therese också :)
så tack ni alla som gjorde min dag.

jag älskar er!
























Kommentarer
Postat av: emma

va stora tessans flickor har blivit :D söta!

2012-01-02 @ 11:14:07
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0