en stor förändring väntar

idag sa jag upp mig.
jag har fått jobb på Hemköp MatpressenKungsholmen.
jag har fått en tjänst i delin på 35 timmar i veckan. en riktigt fin & stor deli!

det här innebär ju att jag ska flytta ihop & bli sambo med min daniel.
vi har velat det så länge & nu har jag äntligen fått jobb.
& nu har jag gått & blivit ganska så pirrig & nervös..

men det är väl så det ska vara?
det som känns tungt är att jag inte kommer kunna träffa familj & mina bästa vänner lika ofta.
men det kommer gå, herregud jag är 40 minuter bort bara! :)
& jag kommer åka till uppsala såklart!

det känns ialla fall som att vi flyttar ihop nu på riktigt.
när vi flyttade ihop 2009 gick allt så fort, från dag till dag.
det här har vi planerat så länge nu.

så om fyra veckor & tre dagar går mitt flyttlass mot vällingby!




Kommentarer
Postat av: Ulrika

Glad för din skulle gumsan!! :)

Fast tråkigt att du flyttar ifrån oss :(

2012-01-10 @ 22:44:11
Postat av: mamma

Lycka till med allt, kommer sakna att ha dig nära

2012-01-11 @ 07:29:39
Postat av: Alice

vad roligt för dig!!! Grattis =) kramar!!

2012-01-11 @ 11:52:35
Postat av: Chubby

Grattis hjärtegull! Är sp glad för din skull <3

2012-01-12 @ 15:12:12
URL: http://Hihaters.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0