en härlig ledig dag!

lunchen med camilla & rebecca var jättemysig!
mina fina flickor!
vi kikade runt lite på stan & jag köpte en present till mamma!

sen hämtade ludde upp mig & vi åkte till gränby & köpte en till present till mamma!
efter det släppte han av mig hos anna, vår frisör, mamma var där & blev fin i håret..

sen gick vi in & handlade lite på kvarnen & tog en fika på kafé broström medans vi väntade på pappa :)
jag tog en varmchoklad med grädde & så delade vi på en biskvi..

när vi kom hem började vi göra ordning för middagen..
eva, pg & henkan kommer hit ikväll, inte therese tyvärr.

så jag har gjort lite tilltugg, gjorde krustader med en fyllning av creme fraiche, rödlök & toppade med röd caviar.
sen till efterrätt har jag gjort vitchokladmousse, så hoppas det blir gott! :)

till varmrätt blir det grekisk pyttipanna!



Kommentarer
Postat av: mamma

tack för en mysig dag med fika och hjälpen till middagen, det blir man glad av. kommer sakna dig att ha dig nära........

2012-01-14 @ 11:29:43
Postat av: emma

gud vad gott med grekisk pyttipanna!

2012-01-14 @ 17:34:25
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0