30 januari, måndag

i fredags så valde therese & malin att äta tacos hemma med mig, mina änglar <3
trots att jag hostade & var jobbig..
sen kom rebecca också så det var jättemysigt!

jag var uppe till två & kollade på filmen tears of the sun, en sån sjukt bra men hemsk film!

i lördags åkte jag ut till mamma & pappa..
jag & mamma kollade på filmen a little bit of heaven, min favoritskådis kate hudson spelar huvudrollen.
riktigt bra film!

på kvällen åkte jag till daniel..
vi gjorde varma mackor & kollade på smurf-filmen..
jag tvärsomnade på soffan & vaknade upp där halv sju igår haha!

dagen igår var lugn..
idag åkte jag till uppsala tidigt, jävla sj.
så fort det blir lite kallt så funkar ingenting längre, ååååh så arg!

tåget skulle gått 8.11 sen 8.15, sen 8.25 sen 8.30 sen 8.40 sen 8.44 sen kom vi iväg typ 8.52!
när jag kom till uppsala gick jag till min frisör, trots att jag är hemma från jobbet & är sjuk..
men är ju så svårt att få tider!

jag blev ialla fall lite ljusare & nu är jag hos mamma & pappa..
ska ligga i soffan & sova & kolla tv & äta soppa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0