27 januari, fredag

det var en jobbig dag på jobbet igår..
massa hosta & yrsel, kändes som jag skulle svimma typ tio gånger, det bara svartna för ögonen..
& det blir inte bättre av alla kunder som talar om hur dålig jag låter & sjuk jag ser ut!
ursäkta mitt gnäll!

kvart över åtta mötte jag upp therese vid terassen..
vi tog först ett glas, jag tog en cider :)
sen beställde vi in texasburgare, satan så starka dom var haha!
men vi kämpade på väl med maten!

vi hade massssooooooooor att prata om & pratade många roliga minnen..
vi har ju faktiskt känt varandra i fjorton år kom vi fram till, helt sjukt..
det blev ett glas rött till sen! :)

vi satt ialla fall till elva & pratade & hade jättetrevligt!
är så glad att vi fick till en träff!

när jag kom hem stupdade jag i sängen direkt..
jag mådde så dåligt..

inte mycket sömn inatt..
så jag gav upp efter åtta & gick upp..

nu dricker jag honungste.
jag ska iväg om en timme typ, till hannah!
hannahs mary kay studio & bli ompysslad av hene & prova ut lite nytt smink! :)

sen är det jobb 12-19!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0