22 januari, söndag

det var trevligt med lite fika igår med mita & guy! :)
efter det tog vi det lugnt & efter sextiden tog vi oss in mot stan..

det fick bli middag på donken, fredriks val, ja vad gör man inte för dom "små" haha!?
efter maten tog vi oss en promenad ner mot stureplan & gick & kikade, sen vidare mot kungsträdgården & titta på alla som åkte skridskor, så det var mysigt! :)

klockan 20.20 började vår bio, Stig-Helmer filmen blev det!
den var helt okej.. fredrik & daniel garvade hela tiden typ!

när filmen var klar så åkte vi hem & kollade på filmen real steel & sen höll killarna på med datan.

idag sov jag till halv elva, helt otroligt!
snacka om att jag är helt utmattad efter alla sömnlösa nätter..
nu är min hosta mycket bättre men fortfarande inte bra..

vid tolv tiden började vi ta oss hemifrån mot norrtälje, vi var väl framme i norrtälje efter två..
vi gick in på flygfyren & handlade lite sen gick daniel på samling i ishallen & jag & fredrik gick för att äta lunch..
fredriks val; donken såklart haha!
men vad gör man inte för sin pojkväns lillebror?  haha

jag & fredrik hade trevligt & han berättade massa roliga saker om sin skola!
efte vi ätit gick vi i snöstormen till ishallen!

sen kom mia, micke & emelie & vi kollade på matchen!
norrtälje vann mot solna med 13-5.
ojojoj vilken match säger jag, drama drama!

jag & daniel kom hem för kanske en timme sen..
så nu har vi ätit lite ost & kex..
dom ostar vi fick var en dansk flödeost med smak av vitlök, en roguefort med portvin & en tryffelbrie. alla tre ostar var otroooligt goda!
daniel gillade bara vitlöksosten såklart, ingen finsmakare det där inte!!

nu badar daniel, jag orkade inte lägga mig i ett varmt bad, det är ju för jobbigt såhär sent?!
så snart ska vi  krypa ner i sängen :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0