20 januari, fredag

inatt har jag fått sova någon timme mer, jag kom på att ha två stora kuddar så jag hade huvudet högt upp & då hostade jag inte lika mycket konstigt nog..

jag & daniel hade en sovgäst här inatt..
fanny sov här så hon fick lite sovmorgon! :)

imorse gick jag upp vid sju för att få igång min röst..
jag åt glass & drack te..

runt åtta tiden kom daniels hockeytränares fru förbi & skulle hämta några papper daniel fick av hans tränare igår.
hon var så fin & höggravid, det bara stråla om henne sådär klockan åtta på morgonen!
jag lät som en man & var osminkad, inte så najjs haha.

men hur trevlig som helst var hon & vi fick en chokladask med mozartkulor! :)

sen sov jag till tio ungefär..

jag ska väl gå till coop & köpa lite tårta tills kvällen..
ikväll kommer det hit lite släkt & firar daniel, så det ska bli mysigt! :)

mamma, pappa & farmor kommer också, så det ska bli kul!
kul att dom ser hur jag & daniel bor, pappa har ju tjuvkikat lite innan ;)

jag måste köpa mig lite lunch också!

just det, jag fick en liten liten glasbit i min fot nyss & satan vad det blödde!
usch usch blev alldeles yr & fick lägga mig ner ett tag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0