15 januari, söndag

kvällen i skogås med alla thorin, haglund & reinwalds var jäääättemmysig!
vi åt kroppkakor som micke & brita hade gjort.
jag har aldrig ätit det tidigare så det var spännande!

det var gott, smakade som riktig husmanskost haha!

vi tog det jättelugnt sen, blev ett glas rött & massa goda ostar!
jag mådde inte alls bra..

daniel & jag fick ialla fall skjuts hem.. daniel tog ett bad & jag somnade direkt.

jag vaknade vid fem sex imorse, mådde skit rent ut sagt.
låg & hade sån ångest över att ringa mig sjuk till jobbet, usch jag hatar det, man vet vilka problem det blir när man är borta, inte kul, men man kan ju inte hjälpa hur man mår & när man blir sjuk..

daniel följde ialla fall med mig till tunnelbanan & jag var i uppsala till ett..
då åkte jag ut & firade mamma på hennes dag!
var kul att träffa vår lilla släkt, saknade dock mormor & morfar, som borde landa ganska precis nu faktiskt!

efter alla åkt så började  vi med middagen..
pappa grillade & det var gudomligt gott!

sen har sus, peter & annakarin varit hit på fika också!
så nu kollar jag & mamma på film på femman.

jag funderar på att vara kvar här ute om jag ska vara  hemma från jobbet imorn..
eller åka hem till min therese..

jag är ialla fall helt slut nu!




bild från google


Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig, ligg hemma hos oss och ta det lungt!!, kram mamma

2012-01-16 @ 08:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0