vilka jävla brudar

jag somnade till vid halv nio.. sen emelie där på..
roliga tjejer haha! nu ligger emelie & sover igen haha!
jag är också sjukt trött så ska inte vara elak mot emelie..

men nu är en bra film på femman som jag sett förr & ska se klart, ensam ung kvinna söker heter den :)

imorn ska jag in till stan för att möta mina älsklingar!!!
malin & therese!!! vi ska gå på stan & kika, strosa omkring & äta lite lunch.

sen ska vi hem hit & sen kommer det nog hit lite folk!
älskade lördag, välkommen!!








blommor gör mig glad




nya lokan, hallon&persika. en perfekt kombination för mig. i looove! godaste mineralvattnet!


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jag med ju! :(

2012-02-17 @ 23:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0