usch

dagen har gått fort..
efter jobbet åkte jag till åkeshov där daniel hämtade upp mig i anitas bil.
sen åkte vi till majas grill & köpte hamburgare!

sen hem till anita..
vi kollade på sveriges mästerkock & åt & fikade & myste ett tag.
det är så mysigt att vara hos anita tycker jag!

vi tog bussen hem hatv tio..
då gick vi in till coop & handlade lite frukost & toapapper!

när vi kom hem kollade vi bb, eller ja, jag gjorde..
daniel har fått hem sin ipad2 han beställt idag..
han kommer väl nog bara ägna sig åt den nu haha!

en annan sak, fan vad det stinker här hemma!
daniel har lagt upp hela sin hockeytrunk med alla svettiga skydd, fy satan alltså så det luktar!!
det ska bort imorn, annars jävlar alltså!

nej nu ska jag sova, är såååå trött.
vet inte vad det är med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0